504 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (98) 486-86-39
+380 (66) 227-65-41
+380 (93) 544-85-16
ул.Каховское Шоссе 10, Мелітополь, Україна
Агро-Люкс

Двигун ЯМЗ-236м2, ЯМЗ-236м

  • Немає в наявності
  • Код: Двигатель ЯМЗ-236м2

70 000 ₴

Двигун ЯМЗ-236м2, ЯМЗ-236м
Двигун ЯМЗ-236м2, ЯМЗ-236мНемає в наявності
70 000 ₴
+380 (98) 486-86-39
  • +380 (66) 227-65-41
  • +380 (93) 544-85-16
+380 (98) 486-86-39
  • +380 (66) 227-65-41
  • +380 (93) 544-85-16
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Матеріали та конструктивне виконання двигуна ЯМЗ-236 і ЯМЗ-238 дизельного:
Матеріал блока циліндрів — чавун сірий, спеціальний.
Гільзи циліндрів — мокрі, відлиті зі спеціального чавуну.
Головки циліндрів — дві, по одній на кожен ряд циліндрів, відлиті із сірого спеціального чавуну.
Колінчастий вал — сталевий кований, з противагою. Поверхні корінних і шатунних шибок загартовані з нагріванням струмами високої частоти. Кількість опор колінчастого вала: 4-5.
Корені та шатунні підшипники колінчастого вала- ковзання, вкладки змінні сталеві з антифрикційним шаром зі свинцевої бронзи.
Матеріал поршня — алюмінієвий сплав.
Кількість поршневих кілець на поршні:
1) компресійних — 3;
2) оливознімних — 2.
Поршневі пальці-плавального типу; осьове переміщення обмежується стопорними кільцями.
Шатуни — сталеві ковані з косим роз'ємом нижньої головки.
Маховик-чавунний зі сталевим зубчастим вінцем для пуску двигуна стартером.
Відтяжні важелі — сталеві штамповані (4 штуки), встановлені на голчастих підшипниках.
Передавальне співвідношення важелів 1: 5,4.
Натискні пружини — кручені зі сталевого дроту, циліндричні (28 штук).
Середній провідний диск-литий із чавуну, пов'язаний із маховиком шипами.
Ведомий диск штампований із листової сталі. Фрикційні накладки приклеплені з обох боків ведмедика. У зчеплення ЯМЗ-236 відовий диск забезпечений демпферним пристроєм.
Натискний підшипник — кульковий упорний, з постійним мастилом.
Муфта вимкнення зчеплення — лита з чавуну; змащується через прес-оливку та гнучкий
шланг.
Картер зчеплення — литий із чавуну; кріпиться болтами з одного боку до картера маховика, з іншого — до картера коробки передач.
Габаритні розміри двигуна (мм):
довжина без коробки передач і зчеплення: 1020-1222;
довжина з коробкою передач і зчепленням: 1796-2069;
ширина: 1006;
висота: 1195.
Вага незаправленого двигуна (суха вага) у кг:
без допоміжного обладнання: 820-1010;
з комплектом допоміжного обладнання: 880-1070;
з комплектом допоміжного обладнання, зчепленням і коробкою передач: 1170-1385;
Заправні ємності (літри):
система змащення двигуна (без оливного радіатора): 24-32;
система охолодження (без радіатора): 17-20;
повітряний фільтр: 1,6-1,4;
паливний насос: 0,15-0,2;
регулятор: 0,15-0,15;
коробка передач: 5,5;
механізм дистанційного керування коробки передач: 0,16.

 

Технічні характеристики дизельних двигунів ЯМЗ-236 і ЯМЗ-238Тип двигуна Дизельний двигун розмірності DxS=130x140 мм, 4х-тактний, з V-подібним розташуванням циліндрів, шести- і восьмициліндровий, з турбонаддувом і без нього, з безпосереднім упорскуванням палива та рідинним охолодженням
Число циліндрів: 6/8
Розташування циліндрів: дворядне під кутом 90 грд.
Діаметр х Ход поршня, мм 130 х 140
Робочий об'єм циліндрів, мм 11.15/14.86
Ступінь стиснення: 16.5
Номінальна кількість обертів, об./хв. 2100
Максимальний крутний моммент, кГм 67-90/80
Число обертів за макс. крут. момент за хвилину, не більш ніж 1500
Мінімальна питома витрата, г/л.с.ч. 175
Число обертів холостого ходу, об./хв. 450-550(хв) / 2225-2275(макс.)
Напрямок обертання кол. вала (вид збоку вентилятора): правий (за годинниковою стрілкою)
Спосіб змішування: безпосередній упорскування палива
Камера згоряння: односмугова в поршні
Фази газорозподілу:
впускний клапан: відкривання — 20 грн./закриття — 56 грд.
випукний клапан: відкривання — 56 грд/закриття — 20 грд.
Кількість клапанів на циліндр: впускних-1/випускних-1
Діаметр тарілки клапана, мм впускного-61.5/ випускного-48
Привод розподільального вала: шестеренчастий
Паливопоругова арматура: паливний насос високого тиску та форсунки
Регулятор числа обертів: механічний, всережимний
Паливні фільтри: 1) грубого очищення (50-70 мкм), 2) тонкого очищення (4-5 мкм)
Повітряний фільтр: з оливною ванною та контактним елементом
Олива для змащення двигуна: дизельна зі спеціальними вкладками
Система охолодження: рідинна з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Водяний насос: відцентрового типу
Вентилятор: осьовий, із шестиреньчастим приводом
Пусковий пристрій: електричний стартер (24 В)
Генератор: постійного струму, марки Г-105Б (неекранований) або Г-107Б (екранований); потужність 500 Вт; номінальна напруга 24 вольти

Інформація для замовлення
  • Ціна: 70 000 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner